Sabtu, 26 Mac 2011

Taman Perbandaran Tengku Anis
























TAMAN PERBANDARAN TENGKU ANIS terletak lebih kurang 5km dari Bandar Kota Bharu menghala ke Pengkalan Chepa adalah antara tempat rekreasi yang serba moden dilengkapi kemudahan dan prasarana terkini untuk memberikan keselesaan kepada para pengunjung. Selain menyediakan trek untuk berjoging, TPTA turut menyediakan taman tema, taman rusa, pondok -pondok rehat, dan pelbagai kemudahan yang sesuai dengan fungsinya sebagai tempat berekreasi pelbagai-guna. Kawasan sekitarnya yang bersih membolehkan keluarga yang berkunjung bersantai sambil menjamah juadah.

Sesuai buat hari keluarga ,mungkin kita boleh buat satu majlis silat dan hari keluarga yang besar buat pssgmm disini. ok anak anak saya histeria la kalau main air kat sini.just rm 2 seorang kolam mandi kat sini untuk anak anak .kolam dibuka jam 5 ptg hingga 7 petang.

TAMAN dibuka setiap hari jam 8 pagi hingga 7 petang .kalau mari kelantan mai lah sini syok hijau ,tenang dan damai sokmo. pahtu setiap tracking jogging ada tertulis kalimah asma al husna

nak beromen hah jangan buat kerja gila ,sini tempat awam yang sangat meriah terutama hari

jumaat


ini bukan kendi kerajaan langit ayah pin weii...............





Tiada ulasan:

Catat Ulasan